Logo's & huisstijlen


Looop Infra

Logo & huisstijl

Met zijn nieuwe bedrijf is Andries de spin in het web van de infrastructuur en maakt met zijn kennis en ervaring deel uit van grote projecten. Los van het ontwerpen van logo, huisstijl en website hebben wij meegedacht over de naam van het bedrijf.

 > website ontwerp van looopinfra.nl



Müller bouw

Logo & huisstijl

Voor het bouwbedrijf van Arnoud Müller zocht hij vernieuwing en het moest "meer van deze tijd" met een duidelijk gevoel van ambacht en vakmanschap. Wij vinden dat het is gelukt! We zijn nu met de website aan het werk, dus daarover binnenkort meer.

 



Pedicure Salon esther

Logo & huisstijl

 

Esther is een pedicure salon in Huizen begonnen. Ze wilde geen voetjes, wel iets met rust. Haar logo doet denken aan een mandala. De kleur groen en blauw geeft rust en het geheel straalt

de kwaliteit uit die Esther biedt.



Haptonomie Hilversum

Logo & huisstijl

De praktijk voor Haptonomie in Hilversum had behoefte aan een eigen gezicht. En dat is er nu! Positief, modern, geschikt voor kinderen, maar ook voor volwassenen... De praktijk had een hele lijst met eisen. Ze zijn bijzonder blij met hun nieuwe vrolijke logo. Nu werken we aan de huisstijl en de website.

 



Theo Kamphorst jr.

Logo & huisstijl

Een logo voor Theo's nieuw bedrijf. Dat móet haast wel kleurrijk zijn als je zijn persoonlijkheid en geschiedenis in ogenschijn neemt. Helder, optimistisch maar ook zonder opsmuk, eerlijk en down-to-earth, dit logo is net als Theo's boodschap.

> website ontwerp van Theo

 



Bizon

Logo

De naam Bizon is ontstaan uit het Baarnse netwerk voor zelfstandige ondernemers. Een mooie naam die zijn letterlijke bekrachtiging vindt in het logo: De bizon, een sterk, vreedzaam dier dat gedijt door samen te werken. De kleurgeving is geïnspireerd door de kleuren van de gemeente Baarn.

 



Barbara Stam

Logo

Barbara wilde een logo met héél veel symboliek erin. En ze houdt helemaal niet van groen!

Maar ja, soms kom je erachter dat eenvoud de oplossing is. Ze viel er als een blok voor.

 



Het Nest in Baarn

Logo & huisstijl

"Het Nest" in Baarn is een Bed & Breakfast gevestigd in een tuinhuis in een lommerijke buurt. De huisstijl moest moderne gezelligheid uitstralen. We zijn niet alleen gaan ontwerpen, maar hebben ook over de naam meegedacht.

> website ontwerp van Het Nest

 



Oscar van de Beek Fotografie

Logo & huisstijl

Oscar was op zoek naar een strakke, moderne, herkenbare vormgeving voor zijn logo en huisstijl die zijn prachtige foto’s goed tot hun recht laten komen.

> website ontwerp van Oscar



Haptonomie Baarn

Logo & huisstijl

Voor Haptonomie Baarn hebben wij het logo en de huisstijl ontworpen. De stoffige look van het oude logo heeft plaats gemaakt voor een frisse uitstraling! En hij mocht vooral niet 'zweverig' zijn. De doelgroep zijn volwassenen én kinderen, dus moet het logo beide doelgroepen aanspreken.



Jantien Styling

Logo & huisstijl

Voor een styliste hebben wij dit logo ontworpen. Het moest een eigentijdse uitstraling hebben zonder al te modieus en trendgevoelig te zijn.

 

Verder wilde Jantien tot uitdrukking brengen dat zij vrij en flexibel is.



De Vergadercateraar

Logo

De Vergadercateraar was op zoek naar een eigen gezicht waarin het huisgemaakte karakter en de kwaliteit van hun producten naar voren komt. Het budget was beperkt, maar er moest toch een modern logo komen dat zowel de zakelijke markt aanspreekt als ook een "lekkere" uitstraling heeft.



Van Dijk Dierfysiotherapie

Logo & huisstijl

Van Dijk dierfysiotherapie houdt zich bezig met het behandelen en herstellen van blessures, met name bij paarden. Ook hartslagmeting bij sportpaarden is een speerpunt van dit bedrijf. Daarbuiten moesten kennis en vakmanschap tot uiting komen. Al deze wensen zijn samengebracht in deze krachtige logo.



Vind je ruimte

Logo

Vindjeruimte is dé website voor het vinden van een recreatieve ruimte in je gemeente.

Het logo voor Vind je ruimte is geïnspireerd op het herkenbare pinnetje waarmee je een locatie kan aanwijzen.

 



Frank Heldoorn Coaching

Logo 

We zijn op dit moment bezig het logo van Frank Heldoorn Coaching te restylen. Hij gebruikt in zijn sport coaching en bedrijfspresentaties vaak de adelaar als metafoor. De adelaar is daarom een essentieel onderdeel van het logo. Dit ontwerp is dus nog in ontwikkeling.



Boekportret

Logo

Hanneke gaf ons opdracht tot het ontwerpen van een logo voor haar bedrijf "Boekportret". Boekportretten zijn geschreven portretten over een persoon of een groep mensen. Persoonlijke verhalen. De sleutel-woorden die het logo moet uitdragen zijn individualiteit, persoonlijke benadering en creativiteit. De mens achter het portret, daar gaat het om.

 



Haakmeester Advocatuur

Logo & huisstijl

Janike gaf ons opdracht voor een logo dat bij haar manier van werken past: een zakelijk no-nonsens logo met een twist.

We hebben het logo vervolgens ook op het briefpapier en het visitekaartje toegepast.



Boerderij 't Paske

Logo 

Voor 't Paske in Aalten ontwikkelden wij een logo in de stijl en sfeer van deze prachtige boerderij. Een logo in de vorm van een uithangbordje; Nostalgisch en toch een tikkeltje modern. De website zal ook binnenkort online zijn. 

 



Intervocaal

Logo

Intervocaal was op zoek naar een frisse look. Hun oude logo in geel en bruin met een g-sleutel als symbool vonden directeuren Martijn en Rinske niet meer eigentijds. Een totale makeover!



Afke Koopmans Logopedie

Logo, huisstijl, flyer, afspraakkaartje

Afke kwam bij ons met de vraag voor een nieuw logo, flyer en huisstijl voor haar logopedie praktijk in Huizen. Het is een ontwerp geworden dat bij haar én bij haar praktijk past. De kleur blauw past bij haar met een vleugje rood voor wat vrolijke accenten. Verder straalt het vooral rust uit.



Open Jeugd Toernooi De Kuil

Logo 

Tennisvereniging De Kuil in Huizen kwam bij ons met de vraag of we een logo konden maken voor het open jeugd toernooi. Het logo past bij de club in bosrijke omgeving en voor de jeugd fris en jong qua uitstraling. Het logo is ook gebruikt op kaartjes en bekers etc.



EcoSpelen

Logo en website (in ontwikkeling)

EcoSpelen wordt een website voor houten kinderspeelgoed. Alle producten die hier verkocht gaan worden, zijn zo gemaakt dat ze geen schade aan het milieu toebrengen. Vandaar de natuurlijke uitstraling en het hout structuurtje in het logo.



Het logo. We maken er ook graag één voor jou.

Een logo moet een soort alleskunner zijn. Naast het verhaal van je bedrijf wat zich daarin spiegelt zijn er een aantal eisen waar ieder logo aan moet voldoen. Het moet duidelijk, simpel en in balans zijn. Uniek en onderscheidend. Herkenbaar. Je wilt dat de kijker er iets positiefs aan verbindt. Een woordmerk moet leesbaar zijn. Het moet schaalbaar en toepasbaar in zwart-wit zijn. Modern, maar tijdloos. Het moet professionaliteit en kwaliteit uitstralen. 

 

Oja, en je moet hem mooi vinden.